Vänsterpartiet Norrköping

Webbaktivism

Dela oss, gilla oss

En mycket enkel sak som du som vill hjälpa oss att sprida vårt politiska budskap är att gilla och dela våra inlägg i sociala medier. Detta är en så enkel sak att hjälpa oss med, men det är faktiskt en stor hjälp. Tillsammans når vi till så många fler människor som kan intressera sig för att komma med i arbetet för ett jämlikt samhälle. Så tänk på att alltid dela och gilla Vänsterpartiet Norrköpings inlägg i sociala medier.

Kommentera oss!

Att dela och gilla våra inlägg är ett bra första steg för att bidra till vårt arbete i sociala medier. Men vi vill ju allra helst att du också skriver en liten glad kommentar om vår politik. Ge dig gärna in i debatter och diskussioner i våra kanaler. Ju fler vi är som pratar om jämlikhet och rättvisa desto bättre Det hjälper oss också att få fler att se det arbete som vi gör gemensamt!

Följ oss!

Vi vill ju givetvis att du följer oss i alla våra kanaler. Det gör ju att du inte missar någonting av det som vi gör i den digitala världen (eller i den verkliga för den delen). Klicka här för att följa oss på Facebook , Instagram , och You Tube.